Music Bank in Istanbul

Ne güzel bi organizasyondu~ Bu Kore severler - hatta uzak doğu bile denebilir belki - kitlesinin içinde olduğuma sevindim. Blogdan bile bu kadar uzak kaldigim icin kendime kızdım. Ve izninizle konser izlenimlerimi paylaşayım...
Konsere michiru, sailorsebnem, kore ile tek bağlantısı super junior in Sorry Sorry si olan bi arkadaş ve ciddi fx fanı olan, kore popüler kültürüne benden çok daha hakim çinli bir arkadaş ile gittim.
Konser binasina girdigimizde içeriden smoky girl ve hayranlarin çığlıklari yükseliyordu. Hayranlarin heyecanla bağırışlari çok güzeldi, bu kalabalığı seviyorum ben.
Bileti bronz almistik - en ucuzundan. Ama sahnenin tam karsisindaydik. Oturdugumuzda gayet halimden memnundum. Ama silver kisim bos oldugu icin silver a gecince daha da memnun oldum :D Daha erken davransak gold da bile yer bulabilirdik belki.

İlk MBLAQ çıktı sahneye. Hiç bilmeyenler bile smoky girl ü konser oncesinden ezberlemişti belli ki.


Sonra 'üsküdar a gider iken' ile Ailee geldi. Kız gerçekten çalışmış ve güzel güçlü sesi var. Hakkını vermek lazim. U&I da ayağa kalktım eşlik etmek için. Eğlenceliydi.


Sonra FTIsland geldi. Pek FTIsland dinlememistim. I wish i biliyordum, tatlı şarkı. Solistin kıvırcık saçına taç taktığı bi klibi var. Onda da sevmiştim solisti, kedi gibi birşey. Ama ismini öğrenmem konserden sonra oldu ve hemen konser videolari ve dizilerine başladım :)
Sonra Miss A çıktı. Miss A fanlarının sayısı düşündüğümden az çıktı. Mikrofonlarında sorun oldu ve kameralar sürekli Suzy'yi çektiler.
Beast hayranları bayağı çoktu. Üzerinde BEAST yazan beyaz ışıklar da almışlardı. Bi iki kişiye sordum internetten söylemişler. Konser girişinde hiç stand kurulmadı mı ki acaba? Yazık olmuş :(


Sonra özei bi sahne yaptılar. Çinli arkadaşim 'Oley! Special Stage' diye bağrıyordu. Konserden önce special stage ile ilgili tahminlerini paylaşmışti. Ailee ile birinin Hyuna'nın 'Troublemaker'ını söylemesini bekliyordu. Ama yanlış tahmin. Suzy Mblaq'dan biriyle kendi dizisi Dream High'ın OST'unu söyledi. İzlemediğim bi dizi ama madem bu kadar reklamını yaptılar, HongKi'nin You're Beautiful'undan sonra onu izlicem :)
Sonra yine Mblaq dan bi çocuk, Ailee, HongKi, Beast den sunuculuk da yapan çocuk - Dongjun mudu? 'I gotta feeling' söylediler.


Vee.. Super Junior 'Superman'in girişiyle hepsinden karizmatik bi şekilde sahneye indi. MR.Simple başlayınca herkes coştu tabii :) SORRY SORRY ile bitirdiler. Ah Siwon yoktu, onu göremeyince üzüldüm. En popülerleri oydu diye biliyorum.

Lütfen tekrar gelsinler! Çok eğlendim.
Bir dahakine ışıklar ve pankartlar ile daha hazırlıklı gitmek gerek.
Bence tekrar gelecekler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder