[Drama Günlüğü] You Who Came From the Stars

Uzun zamandır bu kadar güzel bir dizi izlememiştim. Senaryo tatlı, oyunculuk mükemmel, sahneler & çekimler çok güzel...

Esas kızımız My Sassy Girl ve Windstruck gibi Kore'nin en popüler filmlerinin başrolünden tanıdığımız Jun Ji Hyun. Esas oğlan, Dream High dizisinden tanıdığımız Kim Soo Hyun. Dream High dizisine, Music Bank de yapılan gösteride görüp başlamıştım. Araya başka şeyler girmişti yarım kalmıştı. Bu kadroyu öğrenince pek yakıştıramamıştım. Ji Hyun nerde, liseli Soo Hyun nerde... Kim nasıl yakıştırmış bunları derken beraber Thives adında bi filmde oynadıklarını gördüm. Kim görmüşse o kimyayı, çok iyi yakalamış..

Dizinin ilk bölümünden bahsedelim biraz.. Esas kızımız bir Hallyu yıldızı. Pek akıllı olmamakla beraber çok güçlü bir karakter. Esas oğlan, günümüzden 400 yıl önce dünyaya inmiş bir uzaylı (O.o) Vazgeçtim anlatmıyorum açın izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder